موضوع رساله دکتری مدیریت
موضوع رساله دکتری مدیریت
یکی از رایج ترین اشتباهاتی که یک دانشجوی دکترا در رشته مدیریت می تواند مرتکب شود ، انتخاب نادرست مبحث تحقیق است. سرمایه گذاری مقدار قابل توجهی از زمان و کار سخت روی یک موضوع معمولی نتیجه معمولی را به همراه خواهد داشت. در حال حاضر تحقیقات زیادی انجام شده است که ارائه یک موضوع و موضوع منحصر به فرد تقریباً غیرممکن است. اما هنوز هم دانش آموزان را مشاهده می کنید که روی یک ایده ، مسئله و موضوع اصلی کار می کنند و یک پایان نامه قابل توصیه تولید می کنند. و شما همیشه فکر می کنید که چگونه آنها این کار را مدیریت می کنند؟
تیم ما متشکل از چنین محققانی فعال در زمینه مدیریت است که تحقیق را برای یافتن پاسخ سوالات بی پاسخ و مسائل حل نشده انجام می دهند. آنها در زیر نشان می دهند که چگونه با مباحث دکتری منحصر به فرد و قوی در مدیریت مواجه هستند و چگونه می توانید یکی از آنها را دریافت کنید:
از کجا می توانم موضوعی جالب و قدرتمند پیدا کنم؟
اول از همه ، هیچ موضوع آماده ای وجود ندارد که متناسب با نیاز هر محقق باشد. هر دانش آموز باید تشخیص دهد که چه چیزی را می خواهد کشف کند. هنگامی که علاقه خود را شناسایی کرد و سوالی را برای یافتن پاسخ انتخاب کرد ، باید تصمیم بگیرد که از چه طریق می تواند آن را قدرتمند کند.
چگونه می توانم علاقه خود را در خارج از دانش مدیریت ، شناسایی کنم؟
درست است که دانش و اطلاعات زیادی در این رشته وجود دارد اما شما باید به دنبال راهنمایی باشید که بتواند در ابتدا ادبیات شما در مورد روندهای مختلف آکادمی تحقیق را محدود کند. موضوعی که درباره آن تحقیق خواهید کرد باید نه تنها برای زمان امروز بلکه بعد از ۱۰ سال یا بیشتر مرتبط باشد. بنابراین ، روندها باید در چشم انداز نگه داشته شوند.
از کجا می توان چنین راهنمایی پیدا کرد؟
می توانید از سرپرست ، همکاران ، سالمندان دکترا ، خانواده یا دوستان خود از همان رشته راهنمایی بگیرید. اگر آنها نتوانستند به شما کمک کنند ، می توانید با ما تماس بگیرید زیرا ما همان معضل شما را پشت سر گذاشته ایم. ما در مدیریت به آخرین منابع ، مقالات پژوهشی و مقالات مروری دسترسی داریم. ما می توانیم به شما کمک کنیم و از طریق تیم پشتیبانی مشتری ۲۴X7 در دسترس هستیم.
آیا می توانم به خدمات شما اعتماد کنم؟ آیا با دانشگاه ها یا موارد دیگر ارتباط دارید؟
نه ، ما به هیچ دانشگاه یا م instسسه ای متصل نیستیم. ما فقط خدمات پشتیبانی خود را به دانشجویانی ارائه می دهیم که زمان سختی را با تحقیقات و پایان نامه دکترا دارند. ما محققانی آکادمیک مانند شما هستیم اما آنچه ما را کمی متفاوت می کند این است که ما بیش از ۱۰ سال تجربه تحقیق و آگاهی کامل از دانش یک تحقیق دکترا داریم. ما پس از انجام تحقیقات مقدماتی ، سه یا چهار مبحث دکتری منحصر به فرد و سفارشی در مدیریت به شما ارائه می دهیم. می توانید روی ما حساب کنید زیرا ما فقط موضوع را به شما پیشنهاد می دهیم ، از این پس می توانید بررسی کنید که آیا ارزش آن را دارند یا نه.
چه نوع مباحث دکترا را ارائه می دهید؟ آیا نمونه ها را نشان می دهید؟
بله ، ما نمونه هایی از کار خود را نشان می دهیم زیرا می فهمیم که دانشجویان بسیار احتیاط می کنند که گول بخورند. بنابراین ، برای جلب اعتماد و رضایت آنها ، ما در اینجا مباحث دکترا را در مدیریت ارائه می دهیم که توسط ما ساخته شده است:
مروری بر چگونگی تأثیر بازاریابی ویروسی بر رفتار مصرف کننده.
یک بررسی در مورد تأثیر شکارچیان جالب در بازاریابی نام تجاری.
نقش بازاریابی اینترنتی در مارک کالا – یک بررسی
ایجاد آگاهی برای محصولات از طریق پیگیری تبلیغات در بین مشتریان.
بررسی دیدگاه مصرف کنندگان در مورد نقش نام تجاری احساسی.
چگونه می توانم به شما دسترسی پیدا کنم و جزئیات کامل خدمات انتخاب موضوع را بدست آورم؟
می توانید با ارسال نامه به با ما تماس بگیرید و یا با تماس بگیرید. نمایندگان ما جزئیات کامل خدمات و مکانیسم ما را به اشتراک می گذارند. شما می توانید نیاز خود را با آنها در میان بگذارید ، بر این اساس یکی از ما را برای پروژه دکترای خود به شما اختصاص می دهد.
موضوع رساله دکتری در رشته های مختلف کلیک کنید.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.