راهنمایی انجام پروپوزال دکتری

راهنمایی انجام پروپوزال دکتری

در این بخش راهنمایی انجام پروپوزال دکتری ارائه شده است. پروپوزالهای تحقیقاتی برای ارزیابی تخصص شما در زمینه ای که می خواهید در آن تحقیق کنید ، دانش شما از ادبیات موجود (و چگونگی پیشرفت پروژه شما) استفاده می شود. علاوه بر این ، آنها برای ارزیابی و اختصاص تیم های نظارت مناسب استفاده می شوند. اگر به کار یک سرپرست بالقوه خاص علاقه مند هستید – و به خصوص اگر در مورد کار خود با این شخص بحث کرده اید – حتماً این را در پیشنهاد خود ذکر کنید. ما اکیداً شما را تشویق می کنیم که یک سرپرست احتمالی را شناسایی کرده و با آنها در تماس باشید تا قبل از درخواست رسمی ، در مورد پروپوزال شما به طور غیررسمی بحث و گفتگو کنیم ، تا اطمینان حاصل شود که مورد علاقه متقابل است و در طراحی ، دامنه و امکان سنجی پروژه خود اطلاعات کسب کنید. با این حال ، به یاد داشته باشید که ممکن است تضمین کند که شما توسط یک دانشگاه خاص نظارت می کنید ، تضمین نمی کند.

مهمتر از همه ، این یک فرصت برای شماست که اشتیاق خود را در زمینه موضوع برقرار کنید و یک بحث قانع کننده درباره آنچه که پروژه شما می تواند انجام دهد ، ارائه دهید. اگرچه این پروپوزال باید شامل یک طرح کلی باشد ، اما باید به آن به عنوان مقاله ای اقناع کننده – یعنی فرصتی برای جلب توجه خوانندگان و ترغیب آنها به اهمیت پروژه شما – نزدیک شود.

مراحل انجام پروپوزال دکتری

برنامه ریزی پایان نامه شما می تواند بسیار استرس زا باشد. شما چیزهای زیادی برای نگرانی دارید و هر جزئیات جزئی باید کامل باشد. بیشتر اوقات اساتید شما از شما نمی خواهند پروپوزال را ارائه دهید ، اما اگر این امکان را دارید قطعاً باید این کار را انجام دهید. این چیزی است که می تواند امتیازات بالایی برای شما به ارمغان بیاورد و باعث می شود هر استادی نسبت به شما تمایل بیشتری داشته باشد. اگر نمی دانید چگونه پروپوزال بنویسید ، به این نکات نگاهی بیندازید:

همیشه پروپوزال خود را قبل از پایان نامه واقعی بنویسید. شما باید آن را به معلم خود ارائه دهید و منتظر نظر و بازخورد او باشید. اگر او به شما بگوید که باید در پایان نامه خود چیزی را تغییر دهید چه؟ اگر پروژه شما قبلاً تکمیل ، ویرایش و اصلاح شده باشد ، انجام کاری بسیار دشوار خواهد بود. به پیشنهادات او باز باشید زیرا او فقط برای کمک به شماست.
بیشتر از آنچه باید بنویسید باید به یاد داشته باشید که پروپوزال بخشی از پایان نامه است ، نه یک پروژه کاملاً جداگانه. این بدان معنی است که شما نمی توانید ده ها صفحه بنویسید زیرا هیچ کس حوصله خواندن همه اینها را ندارد. خودتان را به یک یا دو صفحه محدود کنید ، اما نه بیشتر از این.

در مورد موضوع پایان نامه خود بحث کنید. این اولین عنصری است که باید در پیشنهاد خود معرفی کنید. شما باید موضوع و جزئیات را در مورد این موضوع کاملاً واضح بیان کنید. چه عاملی باعث شد شما این موضوع خاص را انتخاب کنید؟ امیدوارید با پایان نامه چه چیزی را ثابت کنید؟ آیا فکر می کنید پروژه شما برای این موضوع مهم و ارزشمند است؟ در ابتدا به این سوالات پاسخ دهید ، اما اطمینان حاصل کنید که جزئیات زیادی در این زمینه ارائه نمی دهید. فضای کافی برای انجام این کار ندارید.

روشهای تحقیق را ذکر کنید. مهم است که در پروپوزال خود بگویید از چه روشهای تحقیقاتی برای بدست آوردن اطلاعات خود استفاده کرده اید. البته زمان آن نیست که یک صفحه مرجع کامل ایجاد کنید یا هر کتابی را که خوانده اید ، یادداشت کنید. سعی کنید صریح ، اما کوتاه باشد. وقت خواهید داشت که بقیه جزئیات را در خود ترکیب بندی ارائه دهید.
ایده های پیچیده را کشف نکنید. این قطعه قرار است پروژه اصلی شما را توصیف کند ، نه اینکه به تنهایی پروژه کوچکتری باشد. این بدان معنی است که شما نباید ایده ای را که با پایان نامه شما مرتبط نیست ، تحلیل ، کاوش یا توصیف کنید.

مشاوره پروپوزال دکتری

کارهای زیادی وجود دارد که شما باید برای تکمیل پروپوزال پایان نامه خود انجام دهید ، از تهیه پیش نویس اول تا پایان جلسه پروپوزال. رهنمودهای خاص پیشنهاد توسط موسسه آموزشی شما تعیین می شود. بسیار مهم است که از قالب صحیح پیروی کنید و کارهای خود را به موقع ارسال کنید. پیشنهادها معمولاً دارای محدودیت ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ کلمه ای هستند.

پروپوزال دکتری چیست؟

پروپوزال دکترا خلاصه ای از پروژه پیشنهادی شماست که برای موارد زیر طراحی شده است:

برای پاسخ دادن به آن یک سوال ​​و رویکرد مشخص تعریف کنید

درباره چگونگی افزودن ، توسعه (یا به چالش کشیدن) ادبیات موجود در این زمینه توضیح دهید
سرپرستان و / یا سرمایه گذاران بالقوه را از اهمیت کار ترغیب کنید ، و اینکه چرا شما فرد مناسبی برای انجام آن هستید
طول پروپوزال های تحقیق ممکن است متفاوت باشد ، بنابراین مهم است که با بخش (های) مورد نظر خود برای بررسی محدودیت ها و دستورالعمل های کلمه مشورت کنید. به طور کلی ، یک پیشنهاد باید حدود ۳۰۰۰ کلمه باشد که شما به عنوان بخشی از روند درخواست می نویسید.

نه پروپوزال خوب دکترا با پیشرفت کار تکامل می یابند. طبیعی است که دانشجویان با توجه به بررسی دقیق ادبیات ، بررسی بیشتر رویکردهای تحقیق و نظرات دریافت شده از استادان راهنما (و سایر کارکنان دانشگاه) ، طرح اصلی خود را اصلاح کنند. مفید است که پروپوزال خود را به جای یک خلاصه از “محصول نهایی” ، به عنوان یک طرح اولیه مشاهده کنید.

انجام پروپوزال نویسی

اقدام به دریافت مدرک دکترا یا کارشناسی ارشد تحقیق و مطمئن نیستید که از کجا با پیشنهاد تحقیق خود شروع کنید؟ راهنمای ما را دنبال کنید.

یک پروپوزال پژوهشی باید ایده یا سوال شما و نتایج مورد انتظار را با وضوح و تعریف ارائه دهد – آنچه چیست.

همچنین باید دلیل اینکه سوال شما قابل توجه است و برای رشته شما چه ارزشی دارد – چرا؟

آنچه نباید انجام دهد پاسخ دادن به این سوال است – این همان کاری است که تحقیقات شما انجام خواهد داد.

پیشنهادات پژوهشی از این جهت مهم است که دلیل دیگری که به طور رسمی تحقیقات مورد نظر شما را ترسیم می کند ، مهم است. این بدان معنی است که شما باید جزئیات نحوه انجام تحقیقات خود را ارائه دهید

تحقیقات موفق دکترا به آماده سازی ، برنامه ریزی ، تفکر انتقادی و فداکاری نیاز دارد. در این دوره ، شما عناصر اصلی را در یک پیشنهاد تحقیق کشف کرده و چالش های مشترک برنامه ریزی و نوشتن را حل خواهید کرد.

شما می آموزید که چگونه ایده تحقیق خود را به صورت نوشتاری ساختار ، تعریف و ارائه دهید. شما اهداف تحقیق و زیر سوال های خود را توسعه می دهید و زمینه مطالعه را مشخص می کنید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه یک پروژه را مدیریت کنید. این دوره بر روی علوم بهداشتی متمرکز است ، اما محتوای پیشنهاد دکترا و روند برنامه ریزی یک مطالعه تحقیقاتی مربوط به سایر رشته ها است.

انجام پروپوزال نویسی

هدف از یک پروپوزال تحقیق دو برابر است: ارائه و توجیه نیاز به مطالعه یک مسئله تحقیق و ارائه روشهای عملی انجام مطالعه پیشنهادی. عناصر و رویه های طراحی برای انجام تحقیقات توسط استانداردهای رشته غالب که مشکل در آن قرار دارد اداره می شود ، بنابراین ، دستورالعمل های پیشنهادهای تحقیق دقیق تر و کمتر رسمی از یک طرح کلی پروژه هستند. پروپوزال های تحقیقاتی شامل بررسی های گسترده ادبیات است آنها باید شواهد قانع کننده ای مبنی بر وجود نیازی به مطالعه پیشنهادی ارائه دهند. علاوه بر ارائه منطقی ، یک پروپوزال روش مفصلی برای انجام تحقیق مطابق با الزامات حوزه حرفه ای یا دانشگاهی و بیانیه ای درباره نتایج پیش بینی شده و / یا منافع حاصل از اتمام مطالعه را توصیف می کند

انجام پروپوزال پزشکی

استاد شما ممکن است به دلایل زیر وظیفه نوشتن یک پیشنهاد تحقیق را تعیین کند:

مهارت های خود را در تفکر و طراحی یک مطالعه تحقیقاتی جامع توسعه دهید.
بیاموزید که چگونه یک بررسی جامع از ادبیات انجام دهید تا مشخص شود که یک مسئله تحقیق به اندازه کافی برطرف نشده است یا به طور بی اثر به آن پاسخ داده شده است و با انجام این کار ، در زمینه بورس تحصیلی مربوط به موضوع خود بهتر می شوید.
مهارت های تحقیق و نوشتن عمومی خود را بهبود ببخشید.

شناسایی مراحل منطقی که باید برای تحقق اهداف تحقیقاتی فرد انجام شود ، تمرین کنید.

بررسی ، بررسی و در نظر گرفتن استفاده از روشهای مختلف برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های مربوط به مسئله تحقیق. و ،
حس کنجکاوی را در درون خود پرورش دهید و به شما کمک کند خود را به عنوان یک شرکت کننده فعال در روند انجام تحقیقات علمی ببینید.
یک پروپوزال باید شامل تمام عناصر اصلی در طراحی یک مطالعه تحقیقاتی کامل باشد ، با اطلاعات کافی که به خوانندگان اجازه می دهد اعتبار و مفید بودن مطالعه پیشنهادی شما را ارزیابی کنند. تنها عناصری که در یک پروپوزال تحقیق وجود ندارد ، یافته های مطالعه و تحلیل شما از این یافته ها است. سرانجام ، یک پیشنهاد موثر از نظر کیفیت نوشتن مورد قضاوت قرار می گیرد و بنابراین ، مهم است که پیشنهاد شما منسجم ، واضح و جذاب باشد.

صرف نظر از مشکل تحقیقاتی که در حال بررسی آن هستید و روش انتخابی شما ، همه پیشنهادهای تحقیق باید به سوالات زیر پاسخ دهند:

قصد دارید به چه نتیجه ای برسید؟ در تعریف مسئله تحقیق واضح و موجز باشید و پیشنهاد کنید که در مورد چه چیزی تحقیق می کنید.
چرا می خواهید تحقیق کنید؟ علاوه بر جزئیات طرح تحقیق خود ، شما همچنین باید یک بررسی دقیق از ادبیات انجام دهید و شواهد قانع کننده ای را در مورد موضوعی که قابل بررسی عمیق است ارائه دهید حتما به “خوب چی؟” پاسخ دهید. سوال
چگونه می خواهید تحقیق را انجام دهید؟ مطمئن باشید آنچه پیشنهاد می کنید عملی است. اگر در تهیه یک مسئله تحقیقاتی برای پیشنهاد تحقیق مشکل دارید ، برای راه حل های ایجاد یک مشکل برای مطالعه به اینجا بروید.

شروع فرآیند پروپوزال

همانند نوشتن بیشتر مقالات دانشگاهی در سطح دانشگاه ، پیشنهادات پژوهشی در اکثر رشته های علوم اجتماعی به طور یکسان سازمان یافته است. طول متن پیشنهادها به طور کلی از ده تا سی و پنج صفحه متفاوت است و به دنبال آن لیست منابع ارائه می شود. با این حال ، قبل از شروع ، تکلیف را با دقت بخوانید و اگر چیزی به نظر نامشخص است ، از استاد خود بپرسید که آیا شرایط خاصی برای تنظیم و نوشتن پروپوزال وجود دارد؟

یک مکان خوب برای شروع این است که یک سری سوال از خود بپرسید:

چه چیزی می خواهم بخوانم؟
چرا موضوع مهم است؟
چگونه در زمینه های موضوعی کلاس من قابل توجه است؟
چه مشکلاتی به حل آن کمک می کند؟

چگونه بر اساس [و امیدوارم فراتر از آن] تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است ، ایجاد شود؟
دقیقاً چه کاری باید انجام دهم و آیا می توانم در زمان موجود این کار را انجام دهم؟
به طور کلی ، یک پیشنهاد تحقیقاتی جذاب باید دانش شما در مورد موضوع را مستند کند و اشتیاق شما را برای انجام مطالعه نشان دهد. با این قصد به خوانندگان خود نزدیک شوید که احساس کنند: “واو ، این یک ایده هیجان انگیز است و من نمی توانم صبر کنم ببینم چگونه اتفاق می افتد!

ساختار یک پروپوزال دکتری

لطفاً با دقت هر بخش را بررسی کنید تا ببینید آیا الگوی خاصی ارائه شده است یا مورد نیاز است. با این حال ، به طور کلی ، عناصر زیر در یک پیشنهاد خوب تحقیقاتی بسیار مهم هستند:

عنوان در پروپوزال دکتری

این می تواند تغییر کند ، اما اطمینان حاصل کنید که “کلمات کلیدی” مهمی را شامل می شود که پیشنهاد شما را به سرپرستان بالقوه مربوطه ، طرح های بودجه و غیره مرتبط می کند. اطمینان حاصل کنید که عنوان شما از توصیف موضوع فراتر است – این باید نشانه ای از روش یا سوالات اصلی شما باشد.

انجام پروپوزال دکتری مراحل پروپوزال دکتری نمونه پروپوزال دکتری هزینه نوشتن پروپوزال دکتری نحوه نگارش پروپوزال دکتری دانشگاه آزاد دانلود پروپوزال دکتری اجزای پروپوزال دکتری نوشتن پروپوزال برای پذیرش دکتری نمونه پروپوزال تکمیل شده دکتری

مروری بر پیشینه در پروپوزال دکتری

در این بخش شما باید مختصراً در مورد تحقیقات خود و مکانی که در گفتمان ها ، بحث ها یا ادبیات دانشگاهی وجود دارد ، ارائه دهید. در شناسایی تأثیرات یا بحث هایی که می خواهید با آنها درگیر شوید ، تا حد ممکن مشخص باشید ، اما سعی کنید گمراهی سرب را در تفسیر طولانی منابع خاص نداشته باشید. بلکه هدف این است که زمینه ای را که کار شما در آن قرار دارد ترسیم کنید.

شما همچنین باید از این بخش برای ایجاد ارتباط بین تحقیقات خود و نقاط قوت موجود در دپارتمان مورد استفاده خود استفاده کنید. برای آگاهی از تحقیقات موجود در این بخش و اینکه چگونه پروژه شما می تواند مکمل این امر باشد ، به وب سایتهای مناسب مراجعه کنید.

اگر به چندین بخش مراجعه می کنید ، حتماً یک پیشنهاد منحصر به فرد برای هر بخش تهیه کنید – خوانندگان می توانند بگویند آیا پیشنهادی برای “مصرف انبوه” تولید شده است!

حتماً در این بخش چارچوبی محکم و قانع کننده برای تحقیقات خود ایجاد کنید. این باید شامل موارد زیر باشد:

سوالات تحقیق (معمولاً ۱-۳ باید کافی باشد) و دلیل پرسیدن آنها

رویکرد اصلی شما (مفهومی ، نظری ، تجربی و هنجاری ، به صورت مناسب) و منطقی

اهمیت تحقیق (در زمینه های دانشگاهی و در صورت لزوم در سایر زمینه ها)

موقعیت تحقیق (تقریباً ۹۰۰ کلمه)

در این بخش باید متن هایی را که از نظر شما مهمترین پروژه هستند مورد بحث قرار دهد ، درک شما از مسائل تحقیق را نشان دهد و خلاهای موجود (نظری و عملی) را که تحقیق برای رفع آنها در نظر گرفته است شناسایی کند. این بخش برای “ثبت نام” و متناسب کردن تحقیقات شما در نظر گرفته شده است.

بخش ها ، برای ارائه تجزیه و تحلیل دقیق از بحث های موجود نیست.

طراحی و روش تحقیق (تقریباً ۹۰۰ کلمه)

این بخش باید به روشنی روش طراحی ساختار شما و روشهای خاصی را که استفاده می کنید بیان کند. طراحی تحقیق باید شامل موارد زیر باشد:

پارامترهای تحقیق (به عنوان مثال تعریف موضوع)

بحث درباره رویکرد کلی (به عنوان مثال آیا این فقط تئوری است یا شامل تحقیقات اولیه / تجربی است) و منطق شما برای اتخاذ این روش
اهداف و اهداف خاص (به عنوان مثال “۲۰ مصاحبه کامل با اعضای گروه x”)
بحث مختصری درباره جدول زمانی دستیابی به این هدف
یک بخش روش شناسی کاملاً پیشرفته بسیار مهم است ، خصوصاً اگر قصد انجام تحقیقات تجربی قابل توجهی را دارید. مطمئن باشید که تکنیک های خاص را شامل می شود ، نه فقط روش کلی شما. این باید شامل موارد زیر باشد: روش های جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها. تکنیک های خاص (به عنوان مثال تجزیه و تحلیل آماری ؛ مصاحبه نیمه ساختاریافته ؛ مشاهده شرکت کنندگان) ؛ و منطقی (مختصر) برای اتخاذ این روش ها.

منابع

منابع شما باید درک خوبی از ادبیات و چگونگی کمک به شما در خواننده داشته باشد. حتماً به متون و منابعی مراجعه کنید که فکر می کنید نقش زیادی در تحلیل شما دارند. به یاد داشته باشید که این به سادگی یک لیست کتابشناسی نیست “همه آنچه در این زمینه نوشته شده است”. بلکه باید بازتاب انتقادی در انتخاب متن مناسب را نشان دهد.

دام های احتمالی در انجام پروپوزال دکتری

اغلب اوقات ، دانشجویانی که حداقل معیارهای ورود را داشته باشند ، به دلیل ضعف در پیشنهاد تحقیق ، نمی توانند به عنوان داوطلب PhD پذیرفته شوند. برای جلوگیری از این ، توصیه های زیر را در ذهن داشته باشید:

اطمینان حاصل کنید که ایده ، سوال یا مسئله تحقیق شما به وضوح بیان شده ، قانع کننده بوده و شکاف قابل قبولی را در ادبیات موجود برطرف می کند. برای فرمول بندی سوالات وقت بگذارید – در مراحل اولیه یک پروژه ، آنها می توانند به اندازه نتایج پیش بینی شده مهم باشند.
اطمینان حاصل کنید که در بخشهایی که به آنها درخواست می دهید تحقیق کرده اید تا اطمینان حاصل کنید که کارکنان علاقه مند به حوزه موضوع شما وجود دارند و برای نظارت بر پروژه شما در دسترس هستند. همانطور که در بالا ذکر شد، اکیداً توصیه می شود که شما از قبل با ناظران بالقوه تماس بگیرید و نسخه جلا داده شده پیشنهادی خود را برای اظهار نظر در اختیار آنها قرار دهید.

اطمینان حاصل کنید که پیشنهاد شما از ساختار مناسبی برخوردار است. پیشنهادهای ضعیف شکل گرفته یا درهم و برهم نشان می دهند که پروژه پیشنهادی ممکن است به همان سرنوشت دچار شود.
اطمینان حاصل کنید که دامنه پروژه شما منطقی است و به یاد داشته باشید که محدودیت های قابل توجهی در اندازه و پیچیدگی پروژه وجود دارد که می تواند در مدت سه سال تکمیل و نوشته شود. ما نه تنها از نظر جاه طلبی و اهمیت فکری آنها ، بلکه از نظر احتمال اینکه داوطلب بتواند این پروژه را تکمیل کند ، ارزیابی خواهیم کرد.
اطمینان حاصل کنید که علاقه شما به موضوع در ساختار و استدلال های ارائه شده در پیشنهاد شما روشن است. به یاد داشته باشید که ما ممکن است در زمینه شما متخصص نباشیم – این شما هستید که باید پروژه و موضوع خود را برای خوانندگان جذاب کنید!

پروپوزال چیست؟

پروپوزال نامه سندی حرفه ای است که ایده های تجاری شما را به گیرنده مهمی که نقش تصمیم گیری دارد معرفی می کند. یک نامه پیشنهادی می تواند ایده ای را ارائه دهد که سعی کند متقاعد کننده را متقاعد کند که یک سند کامل با اطلاعات پشتیبانی را بخواند ، یا می تواند خود پیشنهاد باشد.

چه زمانی از پروپوزال استفاده می کنید؟

از نامه های پیشنهادی می توان برای کارهای مختلف ، از جمله پروژه های مشاغل کوچک ، مانند درخواست وام یا پیشنهاد یک برنامه بازاریابی جدید به مدیر خود ، استفاده کرد. نامه های پیشنهادی همچنین می توانند به عنوان پیش درآمد مختصری از پیشنهاد تجاری بزرگتر و دقیق تر مانند کمک هزینه دولت برای یک پروژه تحقیقاتی ارسال شوند.

چرا پروپوزال مهم هستند؟

نامه های پیشنهادی از این جهت مهم هستند که معمولاً اولین برداشتی است که گیرنده شما از شما و تجارت شما دارد. یک نامه واضح و تأثیرگذار احتمال طرفداری مخاطب از پیشنهاد شما و پیشبرد آن را افزایش می دهد.

نحوه نوشتن پروپوزال نامه

آنچه شما در نامه پیشنهادی خود وارد می کنید ، براساس پروژه متفاوت خواهد بود. در اینجا برخی از جزئیات رایج وجود دارد که باید از جمله هنگام نوشتن نامه پیشنهادی در نظر داشته باشید:

خود را معرفی کنید و اطلاعات پیش زمینه ای را ارائه دهید.

هدف خود را از این پیشنهاد بیان کنید.

اهداف و اهداف خود را مشخص کنید.

آنچه شما را از هم متمایز می کند برجسته کنید.

در مورد بودجه و نحوه استفاده از بودجه به طور مختصر بحث کنید.

۱٫ خود را معرفی کنید و اطلاعات پیش زمینه ای را ارائه دهید

هدف از معرفی پروپوزال شما جلب علاقه خواننده شما است. این پاراگراف باید شامل اطلاعات اساسی در مورد شرکت شما و یک نمای کلی از موضوع باشد تا مشخص شود که گیرنده چه چیزی را می خواند. اگر جلسه ای را دنبال می کنید ، جلسه را به طور خلاصه در بیانیه های آغازین برای متن ذکر کنید. اگر تجارت شما از قبل با گیرنده نامه شما رابطه داشته است ، این را نیز ذکر کنید.

۲٫ هدف خود را از پیشنهاد مطرح کنید

هدف شما از این پیشنهاد این است که چه چیزی قصد انجام آن را دارید یا چه مشکلی وجود دارد که قصد رفع آن را دارید. یک پیشنهاد برای یک توافق نامه تجاری جزئیات واضح و شرایط اساسی چیدمان را ارائه می دهد ، در حالی که یک پیشنهاد برای طراحی مجدد یک وب سایت شرکت ، درک شما از مسائل وب سایت فعلی آنها است.

۳٫ اهداف و اهداف خود را مشخص کنید

نتایج بلندمدتی را که قصد دارید برآورده کنید و اهدافی را که برای رسیدن به آنجا تعیین می کنید ، توصیف کنید. کاملاً واضح و روشن باشید و در صورت امکان ارقام خاصی را در آن بگنجانید. به عنوان مثال ، به جای “ما با این وام بهره وری خود را به میزان قابل توجهی افزایش خواهیم داد” ، ممکن است بنویسید ، “ما با مبلغ وام درخواستی خود ، در سال آینده ۴۰٪ بهره وری خود را افزایش خواهیم داد. با اضافه کردن دو ماشین جدید و چهار کارمند اضافی. ”

۴- آنچه شما را از هم متمایز می کند برجسته کنید

اگر پیشنهاد شما پاسخی برای مشکل یک شرکت است ، نمایش دارایی های ارزشمند شما می تواند به برجستگی شما کمک کند. برخی از مهارتهای خاص خود را در رابطه با پروژه و دلایلی را که بهترین شغل را برای شما مناسب است بیان کنید. این ممکن است شامل تجربه با یک مسئله مشابه یا طرح یک روند منحصر به فرد باشد که نتایج خوبی کسب کند. اگر پیشنهاد شما برای یک کار تجاری است ، چند فاکتور را برجسته کنید که ایده های شما را از دیگران متمایز می کند. هنگام برجسته کردن تمایزات کلیدی خود ، می توانید از نقاط گلوله برای ذکر ویژگی های خود استفاده کنید تا خواندن آنها راحت تر باشد.

۵- در مورد بودجه و نحوه استفاده از بودجه به طور مختصر بحث کنید

هزینه عامل اصلی تصمیم گیرندگان است. بسته به دلیل نوشتن پروپوزال ، ممکن است لازم باشد جزئیاتی درباره نحوه استفاده از وام یا هزینه پروژه خود برای سرمایه گذاران ذکر کنید. احتمالاً نیازی به درج کامل گزارش هزینه ها نخواهید داشت ، اما ارائه ایده کلی از بودجه ، نگاه بهتری به سرمایه گذاران در این پروژه می دهد.

۶٫ با یک فراخوان کار را تمام کنید و درخواست پیگیری کنید

فراخوان عملی درخواستی است برای گیرنده شما برای برداشتن مراحل اضافی و ایجاد فوریتی برای حرکت به جلو. این می تواند احتمال پاسخ آنها را افزایش دهد. اگر آنها می خواهند بیشتر صحبت کنند ، این عمل ممکن است به سادگی پاسخ دادن به پیشنهاد شما باشد.

همچنین ، با در نظر گرفتن قصد خود برای پیگیری آنها ، شما را جدی در مورد پیشنهاد خود روشن می کند. روز مشخصی را که دوباره با آنها تماس خواهید گرفت به آنها اطلاع دهید تا بتوانند انتظار تماس یا ایمیل شما را داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *